Subject: FW: Mahasõidu projekteerimisest
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Jun 2024 14:55:39 +0300

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 19, 2024 12:19 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Mahasõidu projekteerimisest

Tere

Vinni vallavalitsuse poole on pöördunud Lääne-Virumaal, Vinni vallas Inju
külas Altmetsa kinnistu (kat.tunnus 90101:001:0708) omanik, kes soovib
projekteerimistingimusi oma kinnistule ligipääsu rajamiseks. Kuna ta
sooviks rajada ligipääsu riigi kõrvalmaantee Tõrma-Koeravere teelt (tee nr
17133), siis kuidas kodanik peaks käituma? Kas Transpordiamet  nõustub uue
mahasõidu rajamisega Altmetsa kinnistule? Kas kodanik peab taotlema
Transpordiametilt eraldi projekteerimistingimusi?

Raido Tetto | ehitusspetsialist

Vinni Vallavalitsus

Telefon: +372 5855 7517

E-post :  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Veeb:  <http://www.vinnivald.ee/> www.vinnivald.ee